ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد

 


نشسته ام بر لب جاده، دو زانو، و ساده می نگرم که

چگونه خاطره شده ام، خاطره ای آنقدر عمیق که حتی

دیدنم هم مرا به

  یاد کسی نمی آورد....

حال هرچه می خواهم در دل این دفتر بنویسم، بنویسم،

چه كسي به

   این دفتر جز دفترخاطراتی می نگرد؟؟...  

بلند می شوم که بروم، زیرا دیدن این صحنه آزارم

می دهد بروم تا حداقل بگویم نیستم و خاطره شده ام...

 

زانوی راستم مرا یاری نمی کند، حق دارد یک خاطر تک و

تنها چگونه می تواند دو زانوی همراه را راهنمایی کند..

آه زانوی راستم هم با من چپ افتاده...





نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت12:13---10 ارديبهشت 1391
سلام وبت قشنگه به منم سر بزن

شکوفه
ساعت19:13---4 ارديبهشت 1391
عزیزم وبت خوشمله
اگه دوس داشتی بگو تبادل لینک کنیم
منتظرتم


Milad
ساعت14:02---4 ارديبهشت 1391
سلام دوست عریر عجب وبی داری ایول خوشم اومد پایه تبادل لینک هستی

دنیا
ساعت11:31---4 ارديبهشت 1391
سلام عزیزم وب زیبایی داری جملات وعکات خیلی زیبا بود خوشحال میشم بهم سربزنی واگه باتبادل موفق بودی خبر کنی

فرحان
ساعت21:41---31 فروردين 1391
می پوشانم

دلتـنگی ام را

با بستری از کلمات

اما باز کسی در دلم

" تــــــو "

را صــدا می زنـــد ...


مهرداد
ساعت19:53---31 فروردين 1391
سلام میـــــــــسی که به وبم سر زدید
دلم برای کسی تنگ است

که در شمالی ترین شمال با من رفت

و در جنوبی ترین جنوب با من ماند

کسی که با من نیست

کسی..............

ودگر کافیست.........



ققنوس
ساعت15:59---29 فروردين 1391
یاد من باشد که فــردا دم صبح
به نسیم از سر مهــر سلامی بدهم
و به انگشــت نخی خواهم بست
که فراموش نگردد فــــــردا
با همه تلخی و نـــاکامی ها
زنـــدگی شیرین است!
و به شکرانه دیدار نسیم هر صبح
زنــدگی باید کرد ...


مهرداد
ساعت14:22---29 فروردين 1391
تار پود هستیم بر باد رفت ،اما نرفت
عاشقی ها از دلم ،دیوانگی ها از سرم
ممنون از وب خوبتان.اگه موافق باشی شما رو لینک کنم وشما نیز ما را لینک کنید
منتظر خبرتون هستم
خدافظ


علی
ساعت14:12---29 فروردين 1391
سلام وفاجان ممنون که دعوتمو قبول کردی .وب شماهم جالبه موفق باشی

m
ساعت17:42---28 فروردين 1391
سلام وبلاگت زیباست راستی به وبلاگ منم سری بزن واگه میخوای جذاب باشی ومتفاوت ازبقیه به این ادرس بیاسربزن فروشگاه اینترنتیمه حتمابیاخوشحال میشم htp://4444.otarod.ir

Oldlove
ساعت9:35---28 فروردين 1391
گـاهـي دلـم مـيخـواد خـودم رو بغــــل کنـم!
ببــرمش روي تختـــ بخـوابونمش!
مَـلافــه رو بـکشم روش!
دستــ ببــرم لاي مـوهـاش و نـوازشش کنـم!
حتــي بـراش لالايـــــي بخـُونم!
وسط گـريــه هـاش بگــم غـصــه نـخور خـودم جـان!!
دُرستــ ميـشــه!...دُرستــ ميـشــه!
اگـر هـم نـشد بـــه جـهنـم!
تـموم ميـشــه!...بـالاخـره تـموم ميـشــه!


سلام ليلاي عزيز....خيلي زيبا بود آپت..مرسي


قاصدک
ساعت6:35---28 فروردين 1391
سلام
وب پر محتوای دارید . مطالبش هم خیلی زیبا بود

به کلبه ما هم سر بزنید خوشحال میشیم .

دوست داشتید تبادل هم کنیم .


نازنین
ساعت20:36---26 فروردين 1391
قربونت برم که این قدر با احساس و قشنگ نوشتی

خیلی حال و هواشو دوست داشتم دوست داشتی بازم به من سر بزن عزیزم


نازنین
ساعت20:34---26 فروردين 1391
قربونت برم که این قدر با احساس و قشنگ نوشتی
خیلی حال و هواشو دوست داشتم دوست داشتی بازم به من سر بزن عزیزم


ميثم
ساعت17:56---25 فروردين 1391
*.¸.*´


¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)


(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•


_____****__________****


___***____***____***__ ***


__***________****_______***


_***__________**_________***


_***______________________***


_***_____________________***


__***_______سلام________***


___***_________________***


____***______________ ***


______***___________***


________***_______***


__________***___***


____________*****


_____________***


______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*


با افتخار لینکتون کردم


پريسا
ساعت17:32---25 فروردين 1391
سلام عزيزم
وب خوبي داري تبريـــــــــــــــــــــك
به منم سر بزن و نظزتو راجبه تبادل لينك بهم بگو عزيزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 25 فروردين 1391برچسب:عكس عاشقانه,,,غمگين,,,جدايي,ساعت 16:55 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin