توبودي...


ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد

میگن یـکــی مث تو رو دیدن ، شـاید خـــودت بودی که برگــشتــــــــــــــــــ

حالــت یه کـــم بد بــوده و انـــگار، چند روز دنبـــال مـــنم گشتـــــــــــــــــــ

هرجا حضورم احتـمالش بــود، رفتی و اونـــجا پرس و جو کردیـــــــــــــــــ

گفتی که پــیدام میــکنی آخـــر، گفتـی همه دنـــیا رو می گردیـــــــــــــــــ

امـــا چه فرقـــــی میکــنه دیگـــه، حالا که تنــــها بــودنــــو دیدمـــــــــــــــــ

بی ایــنکه باشــی زندگــی کردم، با هر کــسی غیر تو خنــدیدمــــــــــــــــ

من که به فکر دوری از دستات،یک لحظه هم فرصت نمی دادمـــــــــــــــ

حالا به اونجایی رسیدم که، اسمت به سختــی مونده تـــو یادمــــــــــــــــ

وقتـی که اون شب بیــخبر رفتی، چند وقت تنها گشتم هر جا  رو

حـالا تو برگشــتی و مـی گــردی ، خندم گــرفته ... ، کار دنــیا  رو



نظرات شما عزیزان:

مصطفی
ساعت2:02---11 دی 1391
وبت خیلی زیباست بروزش کن حیفه

محمد رضا
ساعت14:08---24 مرداد 1391
معرفت جاه و مقام نیست به هر کس ندهند

معرفت راه و مرامیست که به هرکس ندهند

معرفت عشق خدائیست به هر نفس ندهند

معرفت بذر نشکفته عشقیست به نا رس ندهند . .


S & H
ساعت11:56---22 تير 1391
سلام
خیلی وب قشنگی داری
آپ هاتم خیلی قشنگن
وب منم بیا
تازه تاسیسه و خالی از نظر


nashenas
ساعت14:03---19 خرداد 1391
يادمه بهم گفت: چطور ميشه تو خاطر تو موندگار شد؟
گفتم: يا دلم رو بدست بيار يا اونو بشکن…
ولي نميدونم چرا دومي رو انتخاب کرد...


man apam


my love
ساعت22:05---18 خرداد 1391
سلام. با دوتا آپ متفاوت منتظرتم. خوشحال میشم واسه هر کدوم جدا نظر بدی...مرسی.

nashenas
ساعت22:06---15 خرداد 1391
سلام دوست من. امشب يه مهموني دارم که تو هم دعوتي، براي عشقم جشن تولد گرفتم. حتما بيا.

صبا
ساعت13:46---15 خرداد 1391
من تورو لینک کردم منو بلینک........

nashenas
ساعت21:45---7 خرداد 1391
salam dooste man. man apam. ye sar bezan. mesiiiii

کاش یکم بارون بگیره
ساعت12:26---1 خرداد 1391
میدانم که می مانی و از قلبم بیرون نمیروی
پس لااقل باران را بهانه کن ، دارد باران می آید . . .





سلام بسیار زیبا بود
خوشحال میشم به منم سر بزنی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 1 خرداد 1391برچسب:عشق,,,مجنون,,,زيباترين,,,,ساعت 12:8 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin